Sunday 30 September 2012

•✿ EPPD 1063 APLIKASI KOMPUTER ✿•

Assalamualaikum...
welcome.. i'm still new here :)
hyee semua, nie blog saya yang pertama and my first post yarh.. 1stly,, nama saya  Nur Izreen binti Md Rasid , boleh panggil saya 'e-in'.. just simple sweet gurl.. i'm an ordinary person, almost sweet 19 on this coming soon 26th Nov... ermm, blog nie khas untuk subjek aplikasi komputer.. saya new born student dalam blogger nie..byak lagi perlu dibelajar dan mohon diajarkan... i'm student class lecturer ENCIK MOHD DZUL AZZWAN BIN MOHD NOR .... class set 2 sem 1 sesi 2012/2013... kami semua dapat tema blog dan setiap post mesti bertemakan tajuk yang diberikan . tema semua orang berbeza dan tema saya ialah 'Pekerjaan'...  dan mentor saya untuk kali ini ialah senior Nabil and the gorgeous, senior Bahiyah.. next entry baru nak mula dengan post mengenai tema iaitu 'pekerjaan'... saya nak ucapkan selamat datang ke dunia baru saya 's2izreenrasid.blogspot.com'... rajin-rajin larh datang nak singgah sebentar disini.. 

:: that's all, tengs my peeps.. ::

No comments:

Post a Comment