Monday 3 December 2012

◕‿◕ , 19 tahun yang lalu saya dilahirkan :)

Assalamualaikum..

19 tahun yang lalu saya dilahirkan.. wahh, tahun depan dah tak ada belasan-belasan tahun.. angka depan tu akan bertukar jadi angka dua..fuhh, dah nak tua..  i wish i was a kids again.. for 19 years, i never tengs enough for my mum n abah..i never thank enough for listening to me, for protecting me from the things i shouldn't do, for guiding me in the right direction, for putting up with my mood swings and arrogance, without a doubt being there for me.. me love abah n mak very much..

muka bahgia bila abah bgi kad kredit :)

yeah... galaxy note ;)

birthday kali nie, makabah bagi samsung note 10.1.. wahh, saya suka sangat-sangat..saya dapat sesuatu yang tak pernah fikir dulu-dulu.. saya hargai sangat-sangat.. sukasuka :) i'm promise, i will never ever disappoint mak abah.. never ever. thanks for every single things that makabah did for 19 years to me, ur lovely daughter.. selamanya smpai akhir hayat, saya sayang makabah..  no matter i old i get, i always want my makabah when i don't feel good.. i'm blessed to have makabah :) makabah are my world. tengs for being there always..
terimass makabah..selamanya sayang makabah :)

the love between me n makabah is forever :)


No comments:

Post a Comment