Monday 3 December 2012

✿ 26 Nov, Terima Kasih ✿

Assalamualaikum...

hai hai,saya makin busy lately, winkwink.. minggu nie saya busy dgn berbagai mcam prsntation plus asgnment plus segunung kinabalu tutorial yang ntah bila nak siap... event penting under sktriat kkm dah pown hbis ahad hari tu.. apa lagi klau bkan rubic game.. semngat ddk promote dri hari tu...

Actually, post nie sbb nak wish tengs, terima kasih kpada kengkawan yang wish burfdei kat saya.. ngee.. aaaa, T-E-R-H-A-R-U .. memang happy larh saya, saya hargai sangat-sangat.. uswatun ada call petang tu and ada someone yang ta pernah lagi terskip wish burfdei every year..semestinya wawa.. missing u a lot wawa.. arghh, nak pergi ganu jumpa wawa la mcm nie... tengs u very much.. then, mashoorian n kmpian yang wish via text, twitter n mukabuku..n terima kasih roomate saya, ain sbb kasi hadiah.. sukasuka :)

tengs via mukabuku :)
via twitter :)
dear Arie, saya msih mahu menuntut blueberry cheese cake bersama 19 batang lilin.. n tengs sangat-sangat kepada cimah,  tengs for the wish,  sampai 2 msg.. memang panjang an ..tahu larh anak kesayangan cikgu mohai dulu, tak payah tunjuk kehebatan bahasa melayu, tahu larh slalu dapat markah tinggi untuk karangan.. haha.. heyy, missing u a lot cimahh :) me love u so much, saya sayang semua :)

much love : izreenrasid

No comments:

Post a Comment